reklama

Úsmev

Deň bol úplne mizerný. Celodenný dozor, suplovaná šiesta hodina, uvrieskaná jedáleň, vonku neutíchajúci dážď, škriabanie v krku. Cesta domov s dvoma utáranými ratolesťami a neterkou...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Na zadnom sedadle sa rozbehla hlučná vrava, do ktorej v rytme spievalo rádio. Čerstvo vymenené stierače kmitali a snažili sa dorovnať svojim výkonom svoju cenu. Odbočka na vedľajšiu ulicu a skratka na sídlisko k mojim rodičom, kam dievčence chodia trénovať hru na klavír. Nervozitu motoristov stupňovali dve autoškoly, ktoré brzdili kolónu a vodiči zmeškali niekoľko sekúnd zo svojich uponáhľaných životov.

Vtedy som ju zbadala. Stála na kraji chodníka, v ruke dáždnik, v druhej malý kočík v igelite. Na kočíku nákup na týždeň a v tvári sútredený pohľad na možnú medzeru v kolóne áut, cez ktorú po priechode rýchlo prejde na druhú stranu. Nik nezastavoval. Spod igelitu sa predierali detské rúčky a snažili sa oslobodiť ich majiteľa od priesvitného väzenia. Zastala som. Mamička neveriacky pozrela na moju tvár. Rukou som jej naznačila, nech prejde. Darovala mi úsmev a ja som jej ho opätovala. Možno jediný, ktorý v ten upršaný deň zažila. Za ňou prešli ešte dva kočíky s ponáhľajúcimi maminkami a ďalších 5 ľudí. Neponáhľala som sa. Každému som darovala úsmev.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dievčatá na zadnom sedadle sledovali celý výjav a nedalo im neopýtať sa, prečo sa tak zvláštne usmievam. Povedala som: " Viete. Nepoznám tých ľudí a možno sa celý deň len hnevajú a ponáhľajú. Ale vďaka mne sa usmiali. Možno budú mať krajší zbytok dňa. Nie je to super?" Mišiačik vycerila krivuľky a darovala mi najkrajší úsmev toho dňa.

Deň bol úplne nádherný.

Miriam Bzdilíková

Miriam Bzdilíková

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina, manželka, učiteľka a amatérska redaktorka miestnych bezplatných novín. Milujem život a všetko s ním spojené. Zoznam autorových rubrík:  Zo školkej katedryPrežitéšpáranie do politikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu