reklama

V pozadí aneb skryté myšlienky politikov

Už ste sa niekedy zamýšľali nad tým, čo si v skutočnosti myslia politici? Čo majú na jazyku no nesmú povedať, aby sa nestrápnili, neohrozili svoju kariéru alebo jednoducho neodkryli svoje pokrytectvo? Z dôvodu čistého alibizmu budem parafrázovať, ale som si istá, že nájdete ich autorov. Mohlo by to byť aj takto:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Učiteľov si vážime. Sú elitou národa!"..... aj zemiaky si vieme vážiť, odvážiť, navážiť a stoja v kúte bez reptania! Čo tým chcel hovorca povedať? Jááj, držať sa textu! Nevypadnúť z konceptu! 100 krát povedaná lož sa stane pravdou!

"Ľudia si zaslúžia istoty!" ... Bože, to kto vymyslel takú kravinu? Niekto v predvolebnom tíme zase moc chlastal a ide rožkom opíjať voličov. Ale žerú to a mám preferencie. Nejak to budem vedieť zaobaliť do slov.

"J&T nemá nič s predajom SPP!" .... To je ale blbec! Nevedel si dať pozor pri písaní? Takto debilne sa prezradiť. Teraz musím zvolať krízový štáb a vymyslieť nejakú výhovorku. Žeby o starom počítači? To by ľudia nezožrali. Alebo hej?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Nesúhlasíme so segregáciou detí našich spoluobčanov na školách!" ... Našťastie tie moje sú v Rakúsku. Slovenskému školstvu ani za mak neverím.

"Z evidencie nezamestnaných budú vyraďovaní tí, ktorí nemajú ukončené základné vzdelanie." ... A vraj si neviem poradiť so znižovaním nezamestnanosti. Túto položku presunieme sem... tamtú tiež... no! 1,4% dole. No som to génius.

... Neudri ho! Zhlboka dýchaj! Nestojí ti za to! Si v parlamente! Točia to kamery! .... "To čo si...Ty ....(plesk!)!"

"Ja nie som majetný. Mojej manželke sa darí v podnikaní.".... Ešte že mi to poradili. Ten dom by som nezakecal. Nemaj nič! Všetko na rodinu! Si zákonodarca, tak si to uzákoníš. Ľudia aj tak reči paragrafov nerozumejú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Za vysokú nezamestnanosť môže celosvetová hospodárska kríza!"... A to som povedal, že túto trápnu frázu nepoužijem. No čo, mám radšej spomenúť nenažranosť mojich blízkych? Podaktorí sú len prvýkrát pri koryte. Nech sa nažerú. Aj sponzori, investori, parťáci, rodinka. Občan sa musí uskromniť. Veď je zvyknutý. Ale tá fráza má niečo do seba! Asi jej uverím aj ja.

Prosím, komentujte, dopĺňajte, spomínajte. Jedného dňa budeme na túto dobu spomínať ako na staré dobré časy.

Miriam Bzdilíková

Miriam Bzdilíková

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina, manželka, učiteľka a amatérska redaktorka miestnych bezplatných novín. Milujem život a všetko s ním spojené. Zoznam autorových rubrík:  Zo školkej katedryPrežitéšpáranie do politikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu