reklama

Štrajk = štrikovanie

Na poslednú chvíľu sme deťom do slovníčkov lepili oznam o štrajku pre rodičov. Čakali sme do poslednej chvíľky, veď možno dôjde k dohode :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Deti si chystali slovníčky, kým ja som strihala papiere s oznamom. Pýtali sa ma, že o čom je. Vravím: "Oznamujeme rodičom, že sa od pondelka na našej škole štrajkuje." V triede sa to rýchlo rozrečnilo. Vraj, čo je to štrajk? Výrečné chlapča ma vyzvalo: "Pani učiteľka, prosím Vás, vysvetlite nám to. Pokúsime sa to pochopiť." Tu je pár prváckych úvah. Ja som sa pobavila.

1. Barča: To je predsa to štrikovanie s ihlicami. Aj moja babka doma štrajkuje.

2. Stanko: Ja viem čo to je. To je, keď máme voľno a držíme palce učiteľom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3. Riško: Ja tomu stále nerozumiem. To budeme v škole či môžem spať?

4. Kiko: Všetci budeme doma. Nepozeráte telku?

5. Miška: Aj moja maminka štrikuje.

Celá trieda sa zhodla na tom, že tomu tak ľahko neporozumejú a radšej sme začali kresliť obrázky, ktoré vložíme Ježiškovi do listu. Naučili sme sa ešte pesničku pre Mikuláša a štrajk vypustili z hláv.

V utorok budem vo výbore. Sedieť celý deň v škole a štrikovať.

Miriam Bzdilíková

Miriam Bzdilíková

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina, manželka, učiteľka a amatérska redaktorka miestnych bezplatných novín. Milujem život a všetko s ním spojené. Zoznam autorových rubrík:  Zo školkej katedryPrežitéšpáranie do politikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu