reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miriam Bzdilíková

Miriam Bzdilíková

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamina, manželka, učiteľka a amatérska redaktorka miestnych bezplatných novín. Milujem život a všetko s ním spojené. Zoznam autorových rubrík:  Zo školkej katedryPrežitéšpáranie do politikySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Môj osobný Valentín

Miriam Bzdilíková

Môj osobný Valentín

Človek, vďaka ktorému sa v našej rodine každoročne 14.2. oslavovalo, sa narodil 14.2.1917. Bol to môj deduško, človek s veľkým srdcom a usmiatými očami. Toho roku  by sa dožil 98 rokov.

  • 13. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 404x
  • 0
Keď myseľ slúži, no telo neposlúcha

Miriam Bzdilíková

Keď myseľ slúži, no telo neposlúcha

Bola malinká, keď sa príroda rozhodla inak, ako všetci chceli. Štvrtá princezná, krásne a zdravé dieťatko. Všetci malú sestričku ľúbili a ochraňovali. No žiadna matka na svete nedokáže ochrániť svoje dieťa pred chorobou, na ktorú ešte nie je liek.

  • 15. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 215x
  • 0
Deň starých rodičov

Miriam Bzdilíková

Deň starých rodičov

Listujem v kalendári a hľadám nejakú príležitosť, ku ktorej s deckami spravím darček... Zrak mi padol na túto nedeľu. 14. 10. je  deň starých rodičov. Vedeli ste? Ja nie. Ani po minulé roky som netušila, že tento mesiac je takýto sviatok. Nikde sa nepropaguje, nespomína...

  • 8. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Naša malá "Evička"

Miriam Bzdilíková

Naša malá "Evička"

V televízii práve skončila reklama, kde sa Evke v ružovom taxíku nezastaví pusa a na všetko má príbeh, komentár, rozvitú vetu,... Niekomu to lezie na nervy, ale ja sa len usmievam. Taká malá Evička (ale s iným menom) mi totiž rastie priamo doma.

  • 1. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu