Ojojoj, grófka a iná komercia... očami laika

Autor: Miriam Bzdilíková | 14.11.2012 o 16:35 | (upravené 14.11.2012 o 16:56) Karma článku: 10,72 | Prečítané:  430x

...Ide len o malú úvahu po náročnom dni... Niekedy mám pocit, že mi do prúdu reklám nasilu natlačia kúsok filmu. Už som si zvykla neriadiť sa programom, v ktorom si pri slovenskej komercii musím pridať 10-15 minút a po 19. sa načas začína len spravodajstvo.

Minule som sa v kine zbadala, že nedokážem posedieť celý film. Moje telo si zvyklo na pravidelné cik pauzy a teraz dokonca pauzy na úháó (úplná hygienická očista). Niekedy stíham vyvešať opraté prádlo, často stihnem umyť celodenný riad. V reklamnej pauze, v ktorej mi do hlavy tlačia, aká som zlá gazdiná, keď nepoužívam ten správny zmäkčovač a práčka mi čoskoro umrie, som si zvykla spraviť manikúru,či pedikúru, aj rýchly makeup, vyfúkať vlasy, prečítať noviny,...

Bez reklám, ktoré sa pomaly rovnajú dĺžke vysielaného programu, by asi komerčné televízie nezarábali na svoju nákladnú prevádzku. Netuším, koľko stojí minúta v najsledovanejšom čase, ani koľko platia rosničke. Vďaka ním však nachádzam opäť cestu k rozčítaným knihám, ručným prácam a k pohybu. A nech sa o svojich zlozvykoch v reklame dozviem čokoľvek, doma mi perie už 14-ty rok práčka bez zmäkčovača.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Slovák pomáha pri Mosule: Tu sa bojuje proti najväčšiemu zlu

Neumytý, neoholený, hladný. Po troch dňoch na fronte chce OLIVER VALENTOVIČ len teplú sprchu, pivo a pizzu. Pomáha pri irackom Mosule.

KOMENTÁRE

Koaličný Kotleba? Smer sa už vôbec nehanbí

Snaha kontrolovať moc je natoľko prioritná, že všetko ostatné ide bokom.

DOMOV

Najviac mladých Slovákov podporuje podľa štúdie extrémistov

S nenávisťou na webe sa stretáva 84 percent.


Už ste čítali?